onsdag 25. januar 2012

Inspirasjon fra små tegnere

Her kommer kjole nr 2 fra meg i kveld ;)
Fikk litt inspirasjon fra barn som hadde tegnet hus til tannlegen.. merkelig, men sant..hehe
Denne er i str 110.
 Denne legger jeg også ut for salg ;)
hanneg_n@hotmail.com

Selve kjolen/tunikaen er i mørk lilla cord.. ermer i bomullstoff og ribb selvfølgelig.
Som dere ser, ikke verdens beste bilde.. men det er noe med dette kveldslyset som gjør at jeg ikke får til fargene.. eller kanskje det er delvis fotografen også som ikke har lært seg cameraet enda..
Ha en fortsatt fin uke alle sammen  :)
Klemmer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Mine jenter bruker 122, så tror den blir litt liten..men ellers ville eg ha hatt den ;)

Ha ein fin dag vennen :)

Klem

Villa Minde sa...

Så nyydelig <3 Om jeg hadde hatt en liten prinsesse så skulle jeg uten tvil slått til med det samme ;o) Og tunikaen med sau på under her er også helt skjønn. Du er utrolig kreativ!! Ønsker deg og dine en fortsatt fin dag! Klem fra meg

ennahs lille hjørne sa...

Såå koselig å høre dere to :)

Ha en fiiiin helg!!
Klem