onsdag 25. januar 2012

Endelig litt kreativt kaos tilbake...

Nå endelig kommer det en kjole/tunika til salgs på bloggen /facebook.
Som sagt tidligere har jeg flere prosjekter jeg har starta på liggende..
Så nå er jeg full av inspirasjon, måtte det bare vare ;)
Så i dag kommer det nok 2 nye til salgs så følg med!

Denne kjolen/tunika er i str 3 år : )
Endelig er Petra-prøvedukke kommet hjem også og kan vise stolt frem Ennah-klærne igjen.
Her ser dere kjolen/tunikaen med bukse under også :)
Så disse kjolene/tunikaene passer like fint til bukse som til en tøff strømpebukse/ullstrømpebukse.
Buksen som er under kommer ved et senere innlegg ;)
Ups ser at jeg tok bildet før sauen fikk øyne, snakk om å være ivrig.....jaja.. den har i hvertfall øyne nå! 
Første mann til mølla, jeg legger den under kjoler/tunika til salgs.

Sees senere i kveld for kjole nr 2.
 Ha en fortsatt fiiiin kveld.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig var den ♥
Du lager helt fantastisk søte klær altså:) Og de ser så gode ut og gå i:)
Vet at min lille niese har brukt kjolen jeg vant hos deg MASSE, hun elsker den:)

ennahs lille hjørne sa...

Takk takk, det varmer.
ÅÅ så koselig :)

Anonym sa...

Må nok legge inn en bestilling hos deg når det nærmer seg vår (om du har tid da :)) til tvillingene :)

Denne var nydelig, som alt du lager!!
Stilig med applikasjonene!!

Klem