mandag 2. januar 2012

En julegave under treet inneholdt ennah....

Her kommer ett skjørt som lå under juletreet sammen med en
genser, brun strømpebukse med rosa prikker og
søte rosa sko :) 
litt hjemmelagde gaver måtte det bli i år til de minste tantebarna mine.
Dette skjørtet har to forskjellige sider, du kan så vidt se det på den ene kanten til høyre at
krokkislissene er høyere opp bak på skjørtet. + at det er to små hjerter neders.
 Neste julepakke kommer når jeg har fått bilde ; )

Øverst på høyre side har jeg lagt ut en liten meningsmåling igjen...
Trykk gjerne på for å se hva du vil se mer av på bloggen fremover ;)

ha en fiin uke der ute.
klemmer

4 kommentarer:

Unknown sa...

Godt nytt pr til deg:)
Nydelig outfit til ei litta prinsesse ♥ Heldige de er som har en tante som er så flink å sy:)

Klem Line

Anonym sa...

Hei på deg :)
Har visst gått glipp av mange innlegg frå deg, har ikkje kommt innpå bloggen din før nå!!

Så eg måtte oppdatere meg litt her inne ;)

Gratulere masse med bursdag i huset :) Tipper dere har kost dere ja♡

Ha ei flott helg!! Eg skal jobbe hele helgen+ at vi kanskje tar oss en tur i slalombakken ;)

Klem

PS! Fin bloggen er blitt :) Ser du fikk til headeren :)

lenapenas-verden sa...

Takker for hilsen og kameratips. Har vært innom dette kameraet vi og når vi har vurdert fram og tilbake.

Skei Fargehandel sa...

Godt nytt år og takk for trivele kommentar :-) Håper du trives i ditt nye hjem og at du får tid til dine kreative sysler. Mye fint og nyttigt du lager.
Gunn Marit.