lørdag 31. desember 2011

En liten Ennah-reprise. og GODT NYTTÅR



Her kommer en liten reprise på noen Ennah-plagg som har vært under symaskinen min dette året...
Jeg har jo mange fler å ta av.. men dette får holde for nå ;)
 

Vil ønske alle sammen ett  
RIKTIG GODT NYTTÅR :)
Så sees vi igjen på nyåret en gang...
Så får vi se hva symaskinene mine bringer.
Akkurat nå holder jeg på med litt småtterier som skal flytte inn i heimen vår ; )

Klemmer til dere alle.
og takk til alle som har lagt igjen koselige komentarer både her inne og på facebooksiden min.
En stor takk for bestillinger, nye og gamle kunder : )
Det varmer mitt lille sy-hjerte og gir ny giv til flere prosjekter.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du er så utrolig produktiv og FLINK:)
Så mye fint du lager.

Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring i dag, og gleder meg til og følge bloggen din videre i 2012 ♥

Klem Line

lenapenas-verden sa...

godt nyttår til deg og dine : )

Klem

Anne sa...

Takk for et koselig bloggår sammen med deg .
Den skjønne kjolen fra deg brukes ivrig av barnebarna hver gang de er på besøk !
Ønsker deg et flott nytt år !
klem Anne

Villa Minde sa...

Vel overstått jule- og nyttårsfeiring!! Ønsker deg og dine en fantastisk nytt år og gleder meg til å se hva du og symaskinen tryller frem i 2012! Klem fra meg