onsdag 23. februar 2011

Ugler...

For en liten stund siden fikk jeg mange herlige stoffer i posten.
Deriblandt dette uglestoffet.. det var ikke helt sånn jeg hadde sett for meg at det var i virkeligheten.
Så jeg la det bort...visste liksom ikke helt hvor og når jeg skulle bruke det.
Så ble det til at jeg klippte det opp til en kjole for noen uker siden...
Ikke før i går kveld fikk jeg sydd den sammen og satt på en lomme, så den ble ikke så aller værst alikevel..

Denne kommer nok til Hjørnestein neste uke;)
 Så får jeg se hva kvelden bringer om det blir noe kreativt ut av den,
Eller om jeg bare lander så fint i sofaen...

GOD kveld til alle der ute.
og TUSEN TAKK for hyggelige komentarer.
Det varmer!!
KLEMMER fra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns uglestoffet var knallkult :) Er litt svak for uglestæsj eg da :)

Kjolen vart knallfin♥

Ha ein fortsatt fin kveld!

Klem Anita

salige lavendel sa...

Den ble jo kjempeflott =9