torsdag 24. februar 2011

Retro-vår...

Kan ikke få sagt hvor deilig det er å ha vinterferie:):)
Faktisk så har jeg fått sydd litt, så nå har jeg hatt ganske mange innlegg her på bloggen..
Sy-gleden BOBLER å skulle ønske jeg kunne sitte hele natten... er nok mest kreativ på de seneste nattetimer..
Men fikk litt ut av det i går kveld også.
Solen skinner og minnene om vår dukker stadig opp.
Derfor kunne ikke jeg la være å ta med litt vårfarger inn i syingen heller.
Så da ble det en bukse til med skikkelig retro-vår/sommer lommer, unik :)
Bomullsdungeri med retro-lommer i vårfarger og ribb i linning og føtter.

Denne tar nok også turen til Hjørnestein neste uke.
Jeg her ennda noen flere Ennah-plagg som kommer her etter hvert så det er bare å følge med.
Klemmer fra

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fresh og kul bukse!
Og uglekjolen var sååå søt ♥
Du er bare fantastisk flink!!
Fikk kjolen i hus i dag, tusen takk, den var sååå fin! Gleder meg til og gi den til min lille skjønne niese ♥

Ha en herlig helg!

Klem Line

frk.regnbue sa...

Sikke noget fint tøj du laver:-) KH Christina.

Unknown sa...

Åååh, denne likte jeg VELDIG godt! Du lager masse fint!

Kanskje jegkan bestille noe av deg en dag?!
Klem.