tirsdag 11. januar 2011

Tiden har gått såååå fort..

      Nå har det gått en god stund siden sist jeg blogget noe.
Tiden har gått fort,skal jeg si dere.. Jeg har hatt en fin ferie ute symaskinen.
Kjennte at jeg trengte å ta en stopp nå rett før jul. 

Jeg har faktisk ikke hatt noen kreative tanker heller, bare vært litt tom rett og slett.
Men håper at den epoken er over nå og at overskuddet skal komme og ta meg med til de krativesland.
Jeg har fått litt NYe stoffer i hus:) som jeg nå holder på å vaske...Så mulig jeg får sydd litt denne uka;)
Det GLEDES skal jeg si dere;)

I mens kan jeg vise dere en selebukse som jeg hadde på bestilling for en god stund siden.
Denne havnet som en pakke under juletreet til en liten gutt.
Den er i deilig velour med ribb i beina.

Nå skal jeg henge opp stoffer til tørk;) 
Ha en fin tirsdagskveld alle sammen.

Ennah

Ingen kommentarer: