torsdag 16. desember 2010

Endelig...

     I går kveld fikk jeg endelig litt tid til å sy. Denne kjolen har ligget sånn halvferdig nå i nesten 2 uker..
Men i går fikk jeg da sydd den helt ferdig :)
På tide sier du?? ja her har det gått i ett og sytiden måtte vike for sykdom.
Jaja.. bra hva som er unnagjort til jul!!!
Kjolen/tunikaen er laget i velour som hoveddel, mens det er bomullsermer og ribb.
Grønn er utrolig fint også til jenter syns nå jeg da. 
Artig å leke seg med forskjellige fargesammensetninger.
Denne kjolen har en liten sløyfe bak.. Ideen fikk jeg da jeg så en utrolig fin kjole som ett tantebarn av meg har. Så da tenkte jeg bare at dette MÅTTE jeg prøve også , for å se om det funket.
Jeg synes i grunnen at det ble fint jeg.. men har nok forbedringspotensiale.. Kanskje sløyften skulle vært festet litt lengre oppe.. jaja.. neste kjole skal det bli;) 
Denne kjolen blir nok å finne hos Hjørnestein på Lørdag;)
str 4 år.

Håper dere alle får en fin torsdagskveld:)
Her skal det syes bitte litt + pakke inn gaver.

Klem fra

2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe søt kjole♥

GODT NYTT ÅR til deg også:)

Takk for slike fine ord frå deg:)

God ny veke♥

Klem frå Astrid

Anonym sa...

Godt nytt år til deg:)
Lenge siden eg har vært innom deg! Håper dere er friske og raske igjen, vinteren bringer med seg litt basselusker ja!!

Nydelig kjole, kult med sløyfen på :)

Bloggest!

Klem Anita