søndag 20. juni 2010

Mere Laksefestival:)

Her kommer ennda litt til som skal bli med meg på laksefestivalen;)
og ennda er det mer her!
På hvert ett bilde så ser det ut som om vi har knallvær her i trøndelag men det kan jeg bekrefte at vi ikke har!!! Hver gang det kommet et lite solglimt i ny og ne så løper jeg ut for å ta bilder...hehe...
Så her kommer skjørt,kjole,diggibukse og vanlig bukse på rad og rekke;)
Skulle ønske jeg hadde mer tid tilå sy i disse dager. Men er hjemme alene jeg og poden
så jeg må nok vente til han har lagt seg for at jeg skal få noe effektivt ut av det. Men det klør i fingrene i dag det skal sies.







Jeg har også fått et lass med retro-stoffer som jeg mer enn gjerne skulle ha sydd av.
jeg lover at dere skal få se de herlige stoffene i løpet av uka.
Nå skal jeg ordne i stand til bursdagselskap og siste krone på verket på Oreokaken:)
Nammmm....
Jeg må også få lov til å takke for alle hyggelige komentarer,både her inne, på facebook og på mail. Det varmer mitt lille syhjerte!!
+ at det er utrolig koselig å høre, at noen liker det jeg
lager! Det setter jeg STOR pris på;)
Ha en fortsatt fin søndag.

1 kommentar:

GundaM sa...

lykke til på festival i surnadal, håper været blir bedre enn denne helga men det må det da bare bli!!!!

selv har jeg løpt inn og ut av huset idag og kosa meg i hagen innimellom alle regnskurene, huttitu for et vær ja ;)