onsdag 30. juni 2010

Laksefestivalen over for denne gang..

Tiden flyr avsted og en hektisk tid er tilbakelagt og Laksefestivalen over for denne gang..
Hjørnestein hadde egen stand forran butikken i år.
Dit var det mange hyggelige mennesker som kom og tittet innom.
Her ser dere et lite bilde fra boden vår.. (Glemte helt å ta bilde av hele.. slik kan det gå..)
Men vi hadde også hjemmelagd såpe og smykker,øredobler,armbånd..osv

Det var også endel klær jeg glemte å ta bilde av. Desverre..
Sånn kan det gå i hektiske stunder. Men skal legge inn bilder av noe av det jeg tok bilder av litt senere, så får dere se. Nå skal jeg ta meg en liten pust i bakken før jeg syr så mye mer...
Litt ferie må man også tillate seg å ta;)

Med dette lille glimtet fra laksefestivalen ønsker jeg dere alle en fortsatt fin uke:)
Takk for besøk i boden og hyggelige komentarer og mail:)!


Hilsen Hjørnestein og ennah.

Ingen kommentarer: