søndag 25. april 2010

Vinneren er trukket..:)

Må bare beklage til dere som har vært med på konkurransen over at trekningen ikke har funnet sted ennda.. Det er er GOD grunn til det.Jeg skulle i helga være med på utdrikningslag til en god veninne. Jeg måtte i forkant lyve litt til henne og si at jeg skulle på barenhagestevne noe som jeg egentlig skulle. Siden jeg da "egentlig" dro på fredags morra så kunne jeg ikke være på facebook eller her inne på bloggen. For da hadde hun nok luktet lunten på at noe var i fære tenker jeg.. Men heldigvis klarte ingen og røpe seg og det ble et UTROLIG arti og minnerikt utdrikningslag. Så HURRA for Nina og Sindre som skal gifte seg om 1 mnd. GLEDER oss stor til det!!!

Men så over til vervekonkurransen!
Vil takke alle som var med:)
Min lille pode på 5 var trekningsmester og bilder ble tatt og vitner tilstedet slik at det ikke var noe fjusk i trekningen:)

Den heldige vinneren ble.....................


TROMMEVIRVEL:::::::::::::....................


Gratulerer så mye til deg!:)
Så May Turid Berntsen kan sende en mail til hanneg_n@hotmail.com
Så blir vi enige om det blir bukse eller kjole du vil ha i premie.


Ennah..

Ingen kommentarer: