torsdag 15. april 2010

Spennende dag...

Nå kan dere også følge meg på facebook.Dere som ikke har egen blogg kan gjerne legge dere til som følger på Facebook. Der kommer dere til å få automatisk oppdatering når jeg legger ut et nytt innlegg på bloggen min. Så legg dere gjerne til for dere som har lyst til å følge meg;)Linken finner dere på bloggen min her, se etter facebook merket.

I dag har det vært en spennende dag på mange måter.
Jeg har sendt avgårde en bestilling som jeg tror faller i smak hos mottaker..
Kommer til å legge inn bilder av klærne så snart mottaker har fått de i posten;)
Så har jeg endelig fått noe i hus som jeg har ventet leeeenge på.. Bilder av det kommer i løpet av fredag...;)
Så fikk jeg se noe som var utrolig koselig i dag. Kristin som har bloggen http://kristin-kleiva.blogspot.com/ (kan desverre ikke å linke,..) har skrevet et lite innlegg om meg i dag;) Ta en titt i den fine interiør bloggen hennes.
Tusen takk Kristin, for fin tilbakemelding. Dette setter sy-hjerte mitt utrolig stor pris på!!!:)
Ps: om noen kan fortelle meg hvordan man linker andre, hadde det vært fint.. Må sikkert ha det inn med t-skje...for noe data dame er jeg nok ikke!
Avslutter dagen med et aldeles så sikkert vår-tegn i fra tr.heim:)

Ha en fin fredag alle sammen:)
ennah

Ingen kommentarer: