fredag 19. mars 2010

Lengter etter litt vår...

Tiden går så alt for fort..
Snart er det PÅSKE, åååå så vi gleder oss til det!! Da blir det nok fjelltur og milevis fra symaskinen.Så da tar jeg nok en liten bestillingstopp på en uke:
De aller fleste har vel planene klare til den uka regner jeg med.
Her er det alt annet enn påskefølelse bortsett fra noen gule blomster som står på bordet. Været ute kan man jo aldri bli klok på. Her er det bare sørpeføre for øyeblikket. Man blir jo kliss våt bare man skal hente posten som er 4meter unna huset. Jaja.. men så er det jo ett lite tegn på vår da, at regnet kommer og snøen smelter.Uansett så kan det bare være ugggy vær for meg nå,
så lenge det blir sol og høy solfaktor i påsken:) Drømmer om å sitte i solveggen på hytten og nyte tiden og stillheten av dryppende tak. hmmmm... lov å drømme...

Men uansett, så har jeg fått sydd litt..
Her kommer to små skjørt.Disse laget jeg tidligere i uken.
Dette er laget i 2 forskjellige bomullstoffer med ribb i linning.
Det er i str 80


Dette er i str 122.

1 kommentar:

Astrid Hemsydd sa...

Så herlige skjørt! Gleder meg til våren nå!