lørdag 20. mars 2010

ooo herlige lørdag.

Ooo herlige lørdag!
I dag har det vært en skikkelig slapp dag. Godt med sånne dager hvor man ikke har så store planer. Nå har sambo dratt på jobb, poden er i seng. Så nå har jeg tatt fram godterier og titter litt på nettet. Har planer om å tusle på syrommet snart.
Men i allefall i går kveld fikk jeg sydd ferdig en kjole som har ligget noen dager.
Den er i dus lilla cord og bomullstoff i ermene med mørk lilla ribb.
Str er:110


Ønsker dere alle en riktig GOD helg.
Ennah

4 kommentarer:

Tudelidu sa...

Nydelig kjole! Og jeg må si jeg beundrer produktiviteten din!! Her ramler det jo inn med nye flotte kreasjoner til stadighet. Ha ei fortsatt kreativ helg! Gleder meg til å se om det dukker opp noe mer:)

ennahs lille hjørne sa...

takk:)
Ja her går det unna:)har jo butikk som må fylles opp. hehe Men jeg storkoser meg når jeg holder på
så det er jo egentlig ikke så mye jobb:)
ja nå har jeg vært på syrommet, så flere ting ramler vel inn løpet av morra dagen;)
ha en kreativ helg du også.

Klara sa...

Kjempefin kjole. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har ligget strekk ut med feber og har ikke fått produsert noe på en hel uke. Men nå begynner jeg å kjenne at det kribler i pedalfoten...

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så flink du er til å sy! :) Nydelig kjole med nydelig farge! :)

Ønsker deg ein strålande søndag :)