fredag 22. januar 2010

ingen kreativitet uten kaos...

uken har gått med ett stort svisjjjjjj.. å plutselig var det den gode fredagskvelden her igjen. Kan ikke noe annet å si enn at det er utrolig godt!! Denne uken har jeg hatt det travelt..:) som betyr kreativtkaos... hehe. Jeg har KOST meg med mange bestillinger. Venter ennda på litt stoff som kommer i posten for å ferdigstille alle. men slik er det! Den som venter ,venter ikke forgjeves;)

-Nå sitter jeg her med ett spennende prosjekt som jeg nesten ikke kan vente med å ta fatt på..Men først er det valg av farger osv.. og det kan ta laaang tid før jeg klarer å bestemme meg kjenner jeg meg selv rett.hehe.. Men får håpe det blir bra til slutt;)

I går dukket det opp en mumikjole i mitt kreativekaos:)
Den er i tynnt bomullsdungeristoff i bak og i ermene, forran er det MUMI-bomulsstoff:) Denne er i str: 110. Pris 350

Ingen kommentarer: