mandag 16. november 2009

en liten bestillings pause...

Tiden flyr av gårde,når man har ting å henge fingrene i...
Den siste tiden har det vært sykdom i huset, og tid til sying har det blitt minimalt av desverre. Men nå er det over og jeg kan ta fatt på mine kreative tanker;)
Har fått endel bestillinger så nå må jeg nesten ta en bestillings pause.
Dvs at jeg sier i fra når jeg kan ta imot flere bestillinger. Regner med det blir åpnet for bestillinger allerede neste uke:)
Men sååå koselig å få sånne artige bestillinger fra dere!!:))

Ellers har jeg hengende her noen kjoler som jeg har glemt å legge ut her. Men som jeg så gjerne skulle ha delt med dere, men sambo har tatt med seg cameraet på jobb, så skal se hva jeg får til når han kommer hjem i kveld.

Ellers ha en fin uke alle sammen;)

ennah

Ingen kommentarer: