søndag 28. oktober 2012

Vår Go`klomp



I vinter når jeg gikk gravid ble jeg med på en konkurranse hos Go`klompen.
og jeg VANT en Meitai :)
Med en liten jente i magen, måtte det bli litt lilla på den selvfølgelig
Jeg fikk velge stoffer selv og om den skulle ha klips eller stropper.

Jeg ville ha klips og min ble slik :
På den andre panelsiden er den dyp lilla med broderte lilla hjerter øverst i det ene hjørnet.
Det geniale med denne er at den kan brukes på begge sidene ;) 
Min lille Alina sitter trygt og godt i denne.
Disse er geniale når man skal på en liten fjelltur, en tur på butikken ja rett og slett overalt kan den brukes.
 Barnet kan bæres både på magen eller mammas rygg. 
Vi har foreløbig hatt henne forran siden hun ennå er så liten. 
Men det blir nok bak på ryggen etter hvert ;)

Jeg fikk også disse i samme stilen: dette er de poppulære BuggyBootsene.
Gode og varme til små føtter når de bæres ;)
Gå inn og se på alt det fine som Hege lager her:
Du kan designe din egen Meitai, se på alle de fine stoffene og broderiene hun kan brodere på.
Alt dette finner du på hennes hjemmeside.
Gå også inn på facebook siden hennes her og lik du også, her legger hun ut det hun lager og holder på med.
Nye bestillingsrunder blir også annonsert der, så følg med.
Kanskje kan du også bestille din helt egen Meitai til din lille.
Hun har også Ringslynger, pannebånd/luer og dukkebæretøy.
 Så kanskje finner du en dåpsgave, julegave osv...

Jeg er i hvertfall en heldig og glad  eier av Go`klompen meitai :)

Ønsker dere alle sammen en fiiin uke.
Her blir det forhåpentligvis litt sying til uka.
Og ja snart kommer den lille blogg-butikken min også, har bare ikke hatt tid i det siste til så  mye data aktivitet.

Klemmer fra

Ingen kommentarer: