fredag 24. august 2012

Unike...

Tiden har stått litt stille her på bloggen.
Bloggen kommer nok i siste rekke for tiden, vi har baby i hus, det har vært sommer og vi har bare KOSA oss, slik er det ;)

Men har da innimellom fått sydd litt bestillinger, har bare glemt å legge de ut her.
Denne kjolen var på bestilling str 116.
Sett noe lignende tidligere her på bloggen?? ja det har du, men de er faktisk ikke like for det.
Alle Ennah-plaggene er UNIKE, og jeg lager aldri en lik.
Denne kjolen + den andre som jeg viste på bloggen for en stund siden gikk til ett søskenpar :)

Ha en fiiin helg alle sammen.
Følg meg gjerne på facebook, der hender det at du får flere oppdateringer enn her inne ..

3 kommentarer:

I en Sving sa...

Så herlig kjole :)

Jeg har en utfordring på gang inne på bloggen min så stikk gjerne innom og bli med :)

Glede sa...

Hei. Innom for å ønske deg en fin ukestart. :)

Anonym sa...

Hei på deg :)
Er svært dårlig med blogging her og, har liksom mista piffen :/ har du instagram? Det er min store dille for tiden ;)

Nydelig kjole, flink du er ❤

Alltid like koselig å høre frå deg, håper dere har det bra :))

Stor søndagsklem