onsdag 6. juni 2012

Jeg fant, jeg fant...


Den som leter finner....
Å ja etter en jakt i skuffer og skap på jakt etter inspirasjon fant jeg en kjole og en bukse som jeg har sydd for en god stund siden.
Jeg hadde helt glemt at kjolen bare manglet knapper, og buksa bare ennah-merket..
Nå er jeg bitte litt usikker når det gjelder str på dem. Så det skal jeg skjekke ut i morra ;)
Her er i alle fall kjolen ute i sommersola i dag.
Denne er veldig enkel og blå.
Buksen kommer i morra ;)
Jeg fikk sydd litt av nye stoffer i går kveld, så enda en kjole kommer.
Den er i str 122... men må på knappejakt til den før jeg kan vise den frem.

Noen små action bilder av Ennah klær kommer også snart.
Artig å få bilder tilsendt av små ennah- modeller ;)
ta gjerne ett bilde å send meg på mail, det setter jeg utrolig stor pris på. 
Jeg kan redigere bort barnets ansikt hvis det er ønskelig :)

Klemmer fra

Ingen kommentarer: