lørdag 3. mars 2012

Litt til meg selv...

Selv om jeg føler dagene går sakte i denne tiden så går de egentlig ganske fort alikevel...hehe
Innimellom bestillinger som jeg har hatt har det sneket seg inn litt til
meg selv også.
Jeg er en ekte skjørt og kjole-dame...
Så litt kjoler har det blitt og spes i bynnelsen av svangerskapet..
Og flere skal det bli etterpå også, bare til meg;)
 Skjørt med ribb som passet til magen måtte det bli...
Enkelt og greit, god strekkbar ribb som ikkeblir ubehagelig.
 For de som kjenner meg så går jeg skjelden uten skjærf også.. en skikkelig skjærfdame..
Så når jeg fikk se disse fine stoffene måtte det bli skjærf til meg selv;)

Kunne jo heller ikke glemme den lille i magen heller..
Så litt små-klær har det også blitt..
Men det får komme ved ett senere innlegg, for har helt glemt å ta bilde.
Håper dere alle sammen får en super fin helg.
Her er det sol og nesten påskestemning ute :)
Klemmer fra

7 kommentarer:

Unknown sa...

FLINK du er!!
Det skjørtet var kjempefint, og så deilig ut og ha på:)
Tenker det blir litt på den lille i magen og ja ♥

Ha en fin fin lørdg!!

lenapenas-verden sa...

Så fine ting du har sydd til deg selv..håper en dag å finne syformen her : )

God helg videre!

Anonym sa...

Så fint skjørt!!! Og skjerfene ser fantastisk fine ut :) Mulig å bestille?? :)
Eg er ei kjole-dame eg og!! Det blir sikkert kjekt å sy til seg sjølv når beibisen er kommt ut :) Tenk kor det nærmar seg!! Fin tid å få baby på da, ut på trilling i vårsola :))

Fortsatt god helg til deg og vennen :)

Klem

Gunnhild sa...

så flotte mage-klær! du er virkelig knallflink!!

..takk for tipset med gledelig gjenbruk i halsa, vi tok turen og fant mye fint ;)

Hildemiho sa...

hei på deg.
og tusen takk for veldig hyggelig kommentar inne hos meg, det er så trivelig med nye bekjentskaper i bloggeverdenen. og hjelp så flink du er med symaskinen - jeg ble helt stum rett og slett. og fine gravide magen!!!
håper du får en strålende ny uke, så blogges vi plutselig igjen!
klem klem

Anonym sa...

Er bare spennt på korleis det går med deg ;)

Gi ein pip om du er i data modus ;)

Klem♡

Villa Minde sa...

Ahh så mye lekkert du lager <3 Skjønner at ventetiden blir lang innimellom, men plutselig er den over og et nytt kapittel begynner ;o) Ønsker deg og dine fortsatt herlige påskedager! Klem fra meg