tirsdag 21. februar 2012

Når en liten mus skal.....

Jeg liker jo som sagt tidligere å tegne applikasjoner selv og prøver å få ideer
og inspirasjon fra det meste..
Så i helga kom denne sangen : når en liten mus skal ut å gå oppi hodet mitt..
Å da kom ideen til å lage en liten mus.. eller prøve rettere sagt..
Dette resulterte til ett sett... 
Dette settet skal få være med på noe spennende om ikke så lenge..
Ups : ser at bildet ble litt uklart...jaja...
Ukestilbudet mitt fortsetter  på facebook og hos Hjørnestein
Hos Hjørnestein gleder dette alle kjoler og bukser som er på butikken.
Grunnen til at det er mindre på facebook er fordi jeg ikke har bilde av alt som er på butikken.

Ønsker dere alle en fin tirsdag :)
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denne var fantastisk fin!!!
Du er jo knallgod på applikasjoner da! :) Flinka :)

Her er det strålende sol i dag, nesten synd eg må på seinvakt :)

Ha ein fin dag! Og det nærmer seg jo stadig nå :)

Klem

Unknown sa...

Å, så søt:)
Er så herlig med de søte applikasjonene du lager ♥ Det gjør liksom hele antrekket:)

Ha en fin fin kveld:)