onsdag 14. desember 2011

Små selebukser :)

Endelig sier jeg bare.. har hatt trøbbel med blogger de siste dagene.
Så når jeg endelig fikk siden  opp å gå så fant jeg ikke minnekortet jeg hadde lagt til side..
Jaja.. sånn kan det gå.

Så her kommer det to selebukser.
en til gutt og en til jente..
Disse kommer til Hjørnestein i morgen ;)
Eller ser den fristende ut for noen av dere andre så er det bare å gi meg ett pip så 
får jeg sendt i posten ;)
Disse er geniale som barselgave, eller kanskje som julepresang?
Guttebuksen er i bomulls chamberey, bilstoffet er i bomull ogn lang ribb i beina.
Jentebuksen er i mørk lilla cord, med bomulls-stoff som alpplikasjoner og foring øverst + ribb i beina.
Disse er i str 6mnd.
Så første mann til mølla :)
I morgen kommer det flere bukser så heng med.
Klemmer fra

Ingen kommentarer: