tirsdag 6. desember 2011

En stor-bestilling :)

Tidlig i høst fikk jeg inn en STOR-bestilling :)
Denne har jeg brukt lang tid på, for å finne de rette stoffer og tatt det innimellom alt annet.
Men nå er den heldigvis sendt av gårde.
Så håper eieren og de små liker klærne ;)

Først ut er en to-sidig forkledkjole, denne kan brukes på begge sider alt etter humøret og andre farger barnet har på seg ;)  Denne er i baby-cord, den ene siden ble lilla med mørkere prikker. Applikerte hjerter og bånd :)
Den andre siden ble mørk rosa-cord med en retro-katt applikert på ;)
 Neste ut skulle være en guttebukse med traktorer..
Etter å ha lett leeenge etter stoff fant jeg det endelig.
Så da ble det en traktorbukse da ;) Denne er i bomulls-chambrey,
den fikk lommer og applikasjoner nedover den ene foten.
 Å til slutt ett lite sett :)
En kjole/tunika og en matchende diggibukse.
Disse kan jo brukes hver for seg også.

Så herlig å få inn så store bestillinger og høre at eieren er fornøyd med Ennah-klær :)
Det varmer  :)
Men som sagt denne bestillingen har tatt uendelig lang tid, så jeg må virkelig takke for at kjøperen har vært så tålmodig med meg!!!

Håper dere har en fin dag der ute :)
Klemmer fra

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Åh, så nydelege klede du lagar !

Anne-Mari

Bondekjerringa sa...

Så flink du er :) Ønsker deg en fin førjulstid!

Villa Minde sa...

WOW så skjønne klær <3 Du er virkelig flink og så er det så moro med barneklær som skiller seg litt ut fra mengden!
Tusen takk for dine alltid like koselige kommentarer hos meg, jeg setter stor pris på hver og en! Ønsker deg en fortsatt nydelig kveld! Klem klem