lørdag 3. desember 2011

En bambi blir med på trekninga...


Endelig kommer det enda en kjole som blir med på give awayen min...
jeg har blitt inspirert av dere interiørbloggere.. så jeg fortsetter med litt sopper.
Må si at jeg synes de rød soppene er sååå søte selv også.
Så er det vel  "IN" med bambi, elg og dyr generet har jeg skjønnt.

Så her kommer min lille nesten interiørkjole..hehe..
Denne kjolen/tunikaen er i str 86.
Jeg liker veldig godt å tegne applikasjoner på frihånd, da blir plaggene enda mer unike.
Så her ble det ett rådyr på kjolen denne gangen.

Bilde ble vanskelig å ta nå som det er så sent på kveld..  
og den lille kjolen på den store kleshengeren gjorde det vanskelig å få frem formen på den..
På bilde ser den jo litt skev ut osv.. men er det ikke i virkeligheten .
Det var bare at den ikke var så samarbeidsvillig på kleshengeren.

Ønsker dere en fiiiin 2 søndag i advent..
Mulig det kommer mer  som legges ut til give awayen, får se hva jeg rekker.
Uansett så kommer give awayen til å bli trekt i morra kveld en gang. 
Så du har fortsatt mulighet til å bli med.
Se info lenger ned..

Klemmer fra


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig nydelig;)
ELSKER sopper, Bambi, rødt og blått, så denne kunne ikke blitt mer MEG, hihi;)

Ha en finfin kveld, og en herlig søndag;)

Klem Line

Franske drømmer sa...

Jeg HÅPER jeg vinner, for du lager jo så mye fint!!
Og jeg eeelsker bambi! <3

Ønsker deg fine adventsdager, skjønne du!

Stor klem

Anonym sa...

Åååå så søt♡
Nå er det natta på meg ;)

Klem

GundaM sa...

Javisst er du flink til å sy!!!

Og dyr er poppis for tiden ja.''

Idag har jeg blogga litt om bestefar og han var jo bestefaren din og ;)

Ha en fin søndag og hils den sjarmisen da ;)