mandag 7. november 2011

En liten pust i bakken.......

Merker jeg har blitt litt i julemodus..Hmm.. skjønner egentlig ikke det.
Ingen ting i rundt meg minner om noe jul i sikte.
Jeg pleier jo å ha flere julebestillinger, men i år har jeg måttet ta litt hensyn til ditt og datt
og sagt til meg selv at ting er litt annerledes. 
Med 100 % jobb i barnehage + litt trøblete helse i det siste har gjort til at jeg må ta en liten stopp.
Så i år tar jeg ikke mot flere bestillinger, 
enn de jeg allerede har inne, men nå er jeg snart ferdig med den bunken :)
Så da kan jeg ta fatt på flere kjoler og diggibukser, når jeg har tid og energi til det..
Så det kommer nok etter hvert i mitt tempo ; )
Syingen er min meditasjon, det er jo veldig deilig å sitte der å sulle å drømme seg litt bort, så jeg kan love dere at det ikke tar helt slutt ;)

I helgen måtte jeg bare sy ett skjørt.. fikk sånn trang til å sy noe annet.. rare greier det også..
Men det er veldig lenge siden jeg har sydd skjørt, så da var det vel på tide.
Det kan jo være en veldig enkel og grei julegave også ;)

Å kjenner jeg savner prøvedukka mi, som har tatt seg en ferie og dratt til Hjørnestein.
Hun kommer vel hjem igjen så snart jeg er i Surnadal, 
så kan jeg få vist frem Ennah-klærne på en litt bedre måte!
Ønsker dere en fin uke alle sammen.
Klemmer fra

1 kommentar:

Unknown sa...

Sånn er det innimellom, man må bremse litt;)
Jeg har en kronglete helse jeg og, og å sy er ikke noe godt for min kropp, men likevel klarer jeg ikke la være... blir mange pauser, så bruker lang tid på hver ting, men jeg koser meg jo med det;)

Ha en fin kveld;)

Klem Line