fredag 30. september 2011

Sygleden litt tilbake...

Stikker innom for å ønske dere en god helg :)
Nå har sygleden tatt litt form igjen..
Så noen små bukser har det blitt.. 
Veldig enkle, men kun 1 av hver..
To bitte små og en litt større.
Litt artige barselgaver?;)
 De to over her er i str 62/68..

 Den under er i str 2år
Disse kommer til Hjørnestein i løpet av neste uke :)
+
at jeg har noen flere bukser som ligger her som egentlig skulle være med på laksefestivalen..
men de ble pakket ned sammen med flyttelasset ved ett uhell..hihih
Men jeg fant dem tilbake i dag, trygt bevart :) 
Bilde av de kommer senere en dag.

Setter utrolig STOR PRIS på alle 
de koselige tilbakemeldingen fra dere i innlegget under.
Dette gjør det artig å blogge og jeg kjenner at jeg får enda mer inspirasjon til å fortsette.
Jeg elsker å titte innom dere og dere gir meg inspirasjon til både sying og andre gleder i hverdagen :)!!!!
 Men takk også til andre som ikke er bloggere, for gode tilbakemeldinger, både på mail og bestillinger :)
Klemmer fra

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

så kjekt at du begynner å komme litt i orden, og finne tilbake til den gode gamle sylysten igjen!!

du er jo en racer når du først setter i gang, så jeg regner med det spruter ut med de lekreste kjoler og bukser fremover ;)

salige lavendel sa...

Kule fargerike lommer til å bli glad av =))