tirsdag 20. september 2011

Går saaakte fremover....

Jeg har tatt en LANG blogg-pause, og kommer nok til å være veldig kjedelig de
neste ukene også.... 
De små prosjektene jeg har holdt på med i det siste har tatt laaaaang tid på å bli ferdige.
Jeg håper energien og sy-lysten kommer tilbake..

Midt oppi det hele har jeg fått til å laget et lite sett.
Buksen er i str : 74/80
og forkledkjolen er i str: 6-12mnd.
Forkledkjolen er vendbar og kan brukes på begge sider,som dere ser på bildet ;)
Buksen har fått 2 små hjerter i samme stoff som kjolen.
Dette settet kan jo brukes hver for seg også;)
Synd jeg ikke fikk tatt bilder med en genser under, slik at dere får se hvordan det blir.
Men jeg fant ikke så liten genser.. Mulig jeg må kjøpe meg demonstrasjons-gensere ;)

 Så dette settet er til salgs :) Første mann til mølla...
Send meg en mail : hanneg_n@hotmail.com

Ha en fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer: