lørdag 13. august 2011

Retro-lykkeland

                                                 Nå er det helg igjen, tiden går såååå fort.
I dag er det herlig vær, som skal nytes på verandaen!!
Men klarer  ikke helt å legge vekk tanken på å sy heller. 
Så får se hva kvelden kommer til å inneholde..
Jeg har i hvertfall noen vidunderlige stoffer å se på.
Herlige retrostoffer, jeg er i LYKKEland etter å fått disse i posten!!
Det er ikke store bitene, men det skal bli applikasjoner, lommer ut av de, som kommer til å gjøre
ennah-klærne ennda mer UNIKE :)
Endelig var det min tur til å kapre noen av disse!!
Har lett ganske lenge, retrostoffer går jo like kjapt ut som de kommer inn på butikker her i byen.
 Så det er en skjelden gang man klarer å kapre noe som helst.
 Når man endelig har fått sånne lekre ting i hus, blir man nesten avhenig av å få tak i mer..
Retro-galskap heter det visst ;)
Ønsker dere alle en fin helg, håper SOLA skinner hos dere også!!
Klemmer fra

1 kommentar:

Unknown sa...

Herlige stoff du har fått tak i ♥ Tipper du klarer og trylle noe flott ut av de ja;))

Her er det og knallvær, men likevel har det vært shopping på storsenteret i nesten hele dag - puh! Mye nytt ungene trenger...

I går tok jeg frem symaskinen jeg og, har ikke sydd noe hele sommeren, så nå er det vel på tide;)

Ha en finfin lørdag!

Klem Line