søndag 17. april 2011

PÅSKE

Nå er endelig PÅSKEN her!!
Vi har allerede startet påsken med en liten tur til Åre.
Vel hjemme igjen setter vi planer for hjembygda vår og hyttetur står på planen.
Det skal bli godt å kunne slappe av på fjellet og la virkeligheten ligge.
Jeg har så smått pakket ned litt på syrommet..
Så vi får se når jeg får tid og energi til å sy litt igjen. 
Men når jeg ikke syr så har jeg alltids andre planer...
Som å tove.. både med og uten filtenål.. Det går jo litt i perioder dette også da.
En ny tantetø har i hvertfall kommet frem...(har vist bilde av henne tidligere også)
Så en høne og en hane med små kyllinger, passer godt til påske ;)
Disse bildene har jeg tatt av årstidsbordet på barnehagen.
 Så kan jeg vel ikke helt gi slipp på vår lille tradisjon heller... 
Jeg og poden tover små påske-egg som henger på små kvister med gåsunger på...
Noen av disse skal bli med som små gaver til bestemødrene i påska ;)
Poden har også laget skjønne påske kyllinger av ull på barnehagen også som det må pyntes med!
Toving er gøy både for store og små ingen tvil om det!
Så jeg kjeder meg ikke når jeg ikke syr heller skjønner dere...har alltids noen prosjekter på gang.
Er nok født med en stor hobbyinteresse!!! alt må prøves og stort sett er alt gøy!!! :)

Ønsker dere alle sammen en GOD PÅSKE :)
Klemmer fra

2 kommentarer:

Skei Fargehandel sa...

Så mye fint du lager av ull også. Hobbyer er godt å ha, men de kan av og til bli i meste laget :-)
Ha en riktig god påske!
Gunn Marit

Unknown sa...

Hehe, sånn kan det gå med mange baller i lufta;))
Da fikk jeg meg en titt inne hos henne også;)

Kos dere masse på masse på hytta!
GOD PÅSKE!
Klem:)