mandag 25. april 2011

Guttebukse med uglerier....




Så var påskeferien over for denne gang også..
Vi har hatt en fiiiiiin påske på hytta, med sol,skigåing og god mat :)
Det skal bli godt å komme igang med hverdag igjen også.
Nå er det jo vår :D HERLIG,

Her kommer et bilde av buksa som jeg lagde før påska.
Denne er i bomullsdungeri med store uglelommer, brun ribb i linning og føtter.
(prøvedukka var for liten så buksa kommer ikke helt til sin fulle rett på den.)

Kos dere alle sammen med siste dag av ferien :)
Klemmer fra

6 kommentarer:

Gunnhild sa...

disse buksene dine er så skjønne!
på det forige innlegget mitt har lillebror på seg buksa du har sydd, den er i bruk ofte, og er en stor favoritt!

klem fra gunnhild

Unknown sa...

Tøff bukse, og ugler er jo så kult;))
Herlig at dere har kosa dere i påsken, her har det og vært max kosefaktor, hjemme på terrassen i strålende sol og shorts;))

Men nå er hverdagen her igjen, og vi måtte tidlig opp... blir nok tidlig kveld og;)

Ha en fin tirsdag!

Klem line

Bibbi sa...

Så kule bukser!!
Du lager utrolig mye flott...

Unknown sa...

Hadde jeg vært millionær skulle jeg kjøpt alt du hadde :)
Du er så flink!
HA en fin dag:)
Klemmer

Unknown sa...

Kjempeflott blogg du har her, og så masse fint du lager. praktiske og fine klær
Blir mektig imponert her, og samtidig er du en kjempe inspirasjonskilde for meg som er nybegynner på symaskinen
Ha en fin helg

linda sa...

kjempe fin bukse. kossen str e den?