torsdag 31. mars 2011

Liten kjole..

 Så var det torsdag igjen.. jeg synes tiden går så fort... Endelig er det snart helg igjen.
I helgen blir det nok litt sortering og pakking her i huset.. Man har mer enn man tror.
Hmmm... jaja, jeg har i hvertfall klart målet mitt.. 
For dere som ikke har fått det med seg så har jeg hatt et lite mål om å IKKE kjøpe stoffer for 1mnd..
men nå har jeg stått med glans føler jeg.. for har nemmelig klart å styre unna nydelige stoffer i hele 2mnd :)
Nå tror jeg at jeg skal klare å holde meg ennda litt til.. for stoffskapet er fortsatt meget trangt...hihi
Det har resultert i at jeg MÅ sy av det jeg har.. og da får dere desverre se noen gjengangere i stoffer.
Men selvfølgelig er hvert plagg unike, så stoffene kommer til sin rette på forskjellige måter.

Så etter mange kvelder med bare litt sying her og der, ble denne montert med kanpper nå i kveld.
På bildet kommer den ikke helt til sin rette pga prøvedukken er alt for stor..
Denne er i str 6-12mnd..
Den kan brukes på begge sider,alt etter steming og tilbehør..hihi
En fin liten bareselgave kanskje??
 Ha en fin torsdagskveld der ute:)
Velkommen til nye følgere også. 
Veldig koselig at dere alle vil titte innom!
Klemmer fra

1 kommentar:

Anonym sa...

Flink du er som bruker det du har!! Det trengst nok å brukes litt rester vil eg tru- hoper seg fort opp litt :)
Og denne var jo kjempestilig- fikk nesten lyst på ei lita tulle :) Men tror eg greier meg med mine tre litt større tupper :)

God helg til deg♥