lørdag 19. mars 2011

AWARD :)

Ååå jeg var så heldig å få en award av Lenapenas-verden .
Tusen takk snille deg, stikk innom den fine bloggen hennes!! ps: hun har også en giwe away pågående på bloggen sin så sleng dere med!! :)
Det varmer mitt lille sy-herte at jeg fikk denne. Setter STOR pris på den skal du vite :)

Disse fine ord skrev Lenapenas-verden om meg :)


Kjempefin blogg med bilder av alle de nydelige tingene ho lager. Kommer garantert ein bestilling fra meg ein dag. Snuppa må få seg en Ennah kjole. Har du noen småtroll som trenger kjoler eller bukser bør du ta turen innom denne søte bloggen.

Så var det min tur til å sende denne awarden videre til 3 blogger, lurer meg til 4 jeg...
Det finnes jo såååå mange fine bloggere der ute så jeg skulle vel egentlig ha gitt en til hver og en av dere..
Men  nå har jeg begrenset meg til noen av mine favoritter!!!!
Selv om jeg selv har en syblogg... så er jeg nok hekta på interiørblogger!!!
takker alle sammen for inspirasjon. Av og til gjenspeiler den krativiteten seg i ennahklærne også på en merkelig måte...hihihihi
Den første jeg vil gi den til er:
Anita som står bak bloggen Kvite Draumar .
Hun har en nydelig blogg hvor hun viser frem sitt vakre hjem med mange fine detaljer og hverdagslige ting sammen med de søte barna sine!
Som er til stor inspirasjon :) Jeg må titte innom henne daglig i hvertfall ;)
Så har hun gitt meg mange gode ord som varmer hjertet!!
Stikk innom henne du også :)

Den andre jeg vil gi den til er Lisje Astrids husblogg .
Lisje Astrid er en kreativ dame på interiørfronten. 
Hun pusser opp ting og får frem det lekkreste.
Hun har også en prinsessestove som jeg bare skulle ønske jeg også hadde...

Den tredje er damen bak Tyrifryd .
Denne damen har en utrolig inspirerende og fin blogg. 
Hun har et vakkert hjem og har stadig nye prosjekter på gang.
Hun lager også de lekreste skilt som hun selger, sjekk ut nettbutikken hennes her.
jeg skal bestille når jeg har fått kjøpt meg hus i hvertfall ;)

Så den siste jeg vil gi en award er Hjørnestein .
Damen bak bloggen heter Norunn og er flittig med hendene. 
Hun strikker,hekler,lager smykker og mye mye mer.... 
Hun driver den lille butikken Hjørnestein som ligger i Surnadal, hvor du kun finner hjemmeproduserte varer. 
Hun tar imot bestillinger og sender landet rundt ;)

Da var alle mine fordelt :) tusen takk jenter for stor inspirasjon !!!!

Håper alle får en fin helg :)

Klemmer fra meg


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå- tusen takk for gode ord♥
Det set eg pris på!!

Skal prøve å putte denne awarden inn blant to andre eg har fått og lage et felles innlegg!!
Eg er så treg :)) hihi..

God helg til deg!

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

TUSEN ♥ TAKK for både award og fine ord..SMILER

Nyt resten av helga♥

Klem frå Astrid

lenapenas-verden sa...

Takk for koselig hilsen hos meg..

Ha ein fin søndag du og :)

Unknown sa...

Awwwwww, TUSEN TAKK for award og flotte ord!! Det varmet:))

Ha en fortsatt fiiiin søndag!

KLEM