fredag 22. oktober 2010

En liten bestilling...


Her kommer det en traktorbukse i velour som har vært på bestilling
og som nå har kommet til sin lille nye eier;)
Buksen fikk litt lengre seler så knappene kan flyttes på etter hvert som barnet vokser.
Det er ikke alltid like lett og anse hvor knappene skal være.

Jeg har fortsatt noen bestillinger på vent og satser på snart å være klar til å ta imot flere bestillinger etter hvert:) Det har vært litt travel i det siste må jeg si, så jeg har desverre måttet la syingen kommet i siste rekke. Men jeg lover å komme sterkere tilbake;D

Kom gjerne med tips om hva dere vil se mer av og i hvilke str;)

Ha en fin helg alle sammen, og takk for hyggelige komentarer på facebook og på mail.
Det varmer mitt lille sy-hjerte og setter stor pris på hver og en!!!

Klem fra

Ingen kommentarer: