søndag 3. oktober 2010

Diggikjole i høstfarger...



Litt høstfarger har vært under synålen i dag..
Liker veldig godt denne dype orangefargen mot det brune.
Denne kjolen /tunikaen er i velour med ribb som ermer:)
så jeg velger å kalle den en diggikjole/tunika siden den ser litt ut som diggibuksa.
Denne er i str 86 og er nå på tur til Hjørnestein.


Nå har det jo blitt høst og det kan jo merkes både på været og på at det blir mørkere på kveldene.. desto større gunn til å sitte inne å sy:) en herlig tid i vente..
Men før jeg tar alt for mye fatt på syinga kommer jeg til å ha en liten sytørke på 1 uke:D

På onsdag pakker vi kofferten og symaskina er dog ikke med.. for vi reiser til syden.
Det skal bli herlig med litt familietid siden mannen har vært mye borte og jobba den siste tiden.
Men jeg regner med at hvis jeg rekker å få ferdig noen bestillinger før vi reiser så
er det kanskje klart for nye bestillinger når jeg kommer tilbake..

Klemmer fra Ennah




1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

Ditt talent er STORT!
Igjen fantastisk kjole..

Tusen takk for kjempe lekkert decopage skrin og gode såper:)

Nyt resten av ferien♥

Klem frå Astrid:)