søndag 15. august 2010

Søskenbestilling:)


Her kommer en liten søskenbestilling på Diggibukser:)
Den første her er i str 122.(7år)

Den er i tynn bomullsdungeri med 3 hjerter på den ene foten som er kantet med lilla tråd,for å passe til den lilla ribben i livet og føtter.

Denne lilla ribben er utrolig fin synes jeg, så endelig fikk jeg tak i den igjen etter at de har vært tomme for den i 6mnd på butikken..

Denne buksa er alt for stor til prøve-dukka mi, så jeg måtte brette den opp litt.
,
så den ser ikke så liten ut i virkeligheten!!

Her kommer bukse nr 2:)
Den er også i tynn bomullsdungeri.

Den har rosa ribb, og applikert 2 blomstrer og en liten sommerfugl på den ene foten.
Str: 3år:)



Før jeg tenker nytt denne uka må jeg jammen meg ta et realt tak i rotet på syrommet, og omøblere litt i stoffer, ting og tang...
så jeg vet hva min søndags-kveld skal brukes til.

Takk for koselige komentarer både her inne,på facebook og på mail:)
Jeg setter stor pris på alle sammen:):):)






4 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Å woooow!
Desse buksene var utruleg kule!
Utruleg dekoratvit og fint med blomstrane og sommarfuglen på slik:)

Kjempe flink du er!

Tusen ♥ TAKK for slike gode ord frå deg:)

Set stor pris på dei♥

God søndagskveld og ei flott y veke ønskast:)

Klem frå Astrid♥

salige lavendel sa...

Kule bukser =)

Tudelidu sa...

Kjempefine bukser! Likte spesielt godt blomstene på den nederste buksene - utorlig stilig!

Anonym sa...

Dei buksene er jo berre superkule!!

Heldige de er som har fint ver!! Her har det og vore bra, men so kom jo hausten i går :/ Kos det og, men kunne godt hatt sola her litt lenger!

I dag fekk eg Stoff og Stil katalogen, so no skal eg snart prøve meg på litt sying eg og;)

Klem