fredag 30. juli 2010

Vinner trukket....

Så var det tid for trekking av konkurransen:)
Jeg vil takke alle som ble med på konkurransen. Veldig hyggelig at dere tar turen innom siden min, det setter jeg stor pris på. Er det noe dere lurer på så send meg gjerne en mail eller spørr på bloggen/facebook siden.





TROMMEVIRVEL..............


................................................

................................................



Det var Benedicte K. Olsen som stakk av med vinnerloddet denne gang ;)
Gratulerer så mye til deg. Du kan sende meg en mail og si om du vil ha bukse eller kjole..osv..

Flere konkurranser dukker nok opp i løpet av høsten, så følg med;)

Ha en fin fredagskveld alle sammen.

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)

..Og tusen takk for snille ord inne hos meg, synes det er fint å oppsummerer månedene som går, herlig å kunne bla seg bakover i tid noenganger også:)