torsdag 8. juli 2010

En skikkelig retro-sommer:)

Sommeren har bydd på mer enn bare herlige late dager.
Retro-skatter har også funnet veien hjem til mitt lille sy-hjerte:)
Jeg var sååå helidig å få en kasse full av herligheter. Hjertet pumpet bare mer og mer jo lengre ned i kassen jeg kom...hehe..
+ at jeg har vært på litt jakt selv også.
Retrostoffer gjør seg yppelig som applikasjoner, lommer osv.
Det gjør bare klærne mer UNIKE synes jeg da!!
Så det kommer nok litt retro fremmover..

Fordi om det er ferietid så har jeg ikke bare ligget på latsiden.
Jeg har sydd bestillinger som kommer senere på bloggen.
Eierne må først få lov til å ta seg en titt på dem!!:)

Har også tenkt litt på å hatt ett lite produktgalleri som viser klær som har blitt kjøpt.
Så send gjerne bilder til meg på mail så jeg kan legge ut her på bloggen.
Ansiktet til barnet kan jeg sladde så ønske om full anonymitet blir tatt hensyn til.

sommerhilsen fra ennah.

Ingen kommentarer: