søndag 6. juni 2010

sommerfugler på magen...

Nå er det en stund siden jeg har laget denne kjolemodellen.
Og det er av den grunn at jeg har liksom ikke vært helt til freds med mønstret mitt.. så har bare lagt det bort.. for så å slippe å tenke på det. Men i går kveld tok jeg meg litt tid til å sette meg ned igjen og tenke bitte litt.. Det skal vel egentlig ikke så mye til.
Jeg fikset litt her og litt der på mønstret og fant noen bedre løsninger for hvordan jeg vil ha det.
Så da ble det sying til slutt da for å se om det var noe lurt tenkt..hehe
Å det var det:):) Tjohoooo...
Så da kan jeg fryde meg med å sy flere sånne sommer-kjoler fremover!
Og kanskje kommer jeg på at jeg vil forandre det litt til.;)
(Hvem vet.. jeg har kanskje allerede noen små ideer..knis.)

Men det ble i hvertfall en sommerfugl-kjole.
Den har vide armer som står litt ut, så her er det bevegelighet!!
Men strikket i halsen må fortsatt være med.
Synes det gir disse raglandkjolene noe søtt over seg!
Kjolen er i mørk lilla cord, med bomullsermer som har mange forskjellige farger.
3 sommerfugl applikasjoner på magen.
Denne er i str 3år.



Veldig vanskelig å frem fargen på kjolen.. hmm..
Klikk på bildet for å se det nærmere..
Har leget flere plagg også som kommer ut på bloggen etter hvert;)
Ha en fin fin søndagskveld.
Ennah

3 kommentarer:

Pia sa...

Så masse kult du lager!

Kristins Hus sa...

Veldig fin !!!
Takk for hilsner. Jeg har nok ikke vært så flink til å svare i det siste!!
Ser ut som butikken din går bra?!...det er flott:-)
Ha en fin dag videre
Kristin

Klara sa...

Å - denne kjolen var bare nydelig. Kjempefin fargekombinasjon og utrolig deilig fassong. Tenker nok at det blir flere av disse, ja!