onsdag 19. mai 2010

Onsdagskveld og i retro-drømme...

Onsdag allerede.. man går litt i surr når det er en ekstra fridag merker jeg.
Nå har våren kommet for fullt og den bringer ikke bare lykke med seg.
Men også endel pollenstøv til stor forergrelse for oss som sliter med den-slags..

Men så har det seg sånn at midt oppi ferie,pollen-nysing og fast jobb så har jeg fått
litt tid på kvelden til å sy litt da selvfølgelig;) Så her kommer en liten snik-titt på hva jeg
har foretatt meg... RETRO...retro..retro...
åååå herlige retro.. Kan ikke få nok av retro merker jeg!!!

Men ja, det ble bare en liten sniktitt dette.. Men skal love at det kommer i større utgave:)
Som alltid er jeg på jakt etter retrostoffer fra det glade 60-70 tall...
Jeg synes klærne får noe eget,rett og slett unikt med slike stoffer. Jeg blir såå glad av å kunne gi nytt liv i gamle gleder...Noe av det som er på bildet fikk jeg i posten fra en meget snill dame:)
+ litt fra en god venninne. Så tusen takk til begge to:-)
Onsdagsklem fra ennah...

1 kommentar:

Klara sa...

Å - dette var jo verdens beste pakke. Knallgøy å få så fine stoffer. Håper nysingen blir bedre fort og at pollensesongen går veldig fort i år:-) Ellers får du skalke lukene og holde deg innadørs.... ( og SY)...kanskje jeg også får et akkutt anfall av pollenallergi i år:-)