torsdag 25. mars 2010

Containergirl ;D

For noen dager siden klarte jeg endelig å komme meg til Stjørdal igjen på Containergirl sin bruktbutikk:) Heldige meg så kom jeg over noen gamle stoffer, og en gammel kul retrovase som bare måtte bli med hjem:D

Ta en titt på Containergirl sin blogg her http://containergirl.blogspot.com/
(fikk ikke til å legge ved link) men dere finner henne på blogglisten min også.
Denne bruktbutikken er absolutt verd ett besøk:)Her finnes det skatter av mange slag;)Så neste gang dere er i tr.heim(eller bor her)og omeng vil jeg anbefale å ta turen dit. Gunda har åpent i påska også, for langveisfarende;)
Jeg skal i hvertfall ta turen igjen etter påska!!! GLEDER meg allerede!!!
Ha en fin fredag.
Ennah

2 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Oi, så heldig! Alltid morsomt med vintage-kupp!
Og du, jeg har noe til deg på bloggen min!

GundaM sa...

Hei der, så koselig å se dere igjen!

God påske og måtte dette flotte været fortsette ;)