onsdag 10. februar 2010

lekemat...

I kveld satt jeg og surfa litt på nettet og der fant jeg forskjellige dyr og lekemat som var sydd. Da kom jeg på at jeg bare måtte vise dere hva jeg har laget for noen år tilbake...

Det er ikke bare sying jeg driver med.. elsker alt av håndarbeid, og det har jeg gjort siden jeg var lita jente. For noen år siden satt jeg en sommer og prøvde meg på forskjellige heklerier. Har aldri vært noe hekle dame egentlig, men ble helt betatt av ett bilde jeg fant på en tysk bloggside engang.Så da måtte jeg bare prøve meg frem litt... Så disse tingene jeg har laget er selvkomponerte.. Nå selges det slik mange steder og de har blitt poppulære så det finnes mønstre både på nett og på forskjellige butikker. Men mine sine er det dog ingen oppskrift på.
Jeg lagde de til barnehagen jeg jobber på, tenkte det ville bli litt arti å ha sånne i dukkekroken. har også laget bursdagskake med lys som går an å sette på kaken, men den fant jeg ikke i farta...
Min 5 åring har egen butikk på rommet sitt og der er de brukt veldig mye:)
har også gitt bort til små-gaver til noen av tantebarna, med stor suksess:)
Så her kommer lekemat fra meg..(epler, banan, pære)



Gulrot,eple og småkaker...

Litt

Ingen kommentarer: