fredag 8. januar 2010

Kalde tider

Kalde tider = innekos.
Ja den bitende kulden har entret mitt syrom også.. Kreativiteten er byttet ut mot fyring i ovnen..(og omgangsyke) sistenevnte er nå over, takk og lov!!
I den siste uken har jeg fått ny inspirasjon og nye ideer, som jeg håper jeg snart kan få til. Gleder meg. Noen ting må kjøpes først og bestilles, så det kan ta litt tid. Men den som venter på noe,venter ikke forgjeves:)
Siden jeg ikke har laget noe, tenkte jeg å vise dere stemningsbilder fra den kalde natur som er utrolig fasinerende og flott og se på i disse kalde dagene.
( tok disse fine bildene i jula, hjemme i Surnadal)


GOD kald helg til dere alle:)

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

så nydelige bilder!! du er flink!

jovist er det vakkert..men nå er det -30, og det er ikke hus, folk, biler og vannrør laga for! :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige bilder :)