fredag 1. januar 2010

Har hatt en god pause her fra bloggen nå.
Grunnen er nok enkel, det har vært kun avslapping og kos i jula:)
Utrolig godt og etterlengtet!!!
Siden jeg har vært borte fra symaskinen så har jeg tenkt på stoff, farger o.l-
Er så heldig å ha en utrolig besteveninne som kom med en pose full av retrostoff til meg;)TAKK. Ble helt vill idet jeg fikk posen og klarte nesten ikke å vente til jeg skulle komme meg hjem igjen. + at jeg hadde fått litt stoffer her og der i jula.

Så nå når jeg har kommet hjem er tørkestativet mitt fullt av nyvaskede stoffer.
klarer nesten ikke å vente til det er tørket, og jeg kan ta fatt på nye prosjekter!!:) GLEDER meg. Måtte bare det nye året bringe meg nye retrostoffer,energi og tid til kreativ sying;)



Ha ett godt nyttår alle sammen:)
Ennah

Ingen kommentarer: