lørdag 3. oktober 2009

Høst-helg

Så var det helg igjen. Og nå har det blitt skikkelig høst, så nå er det ekstra godt å sitte inne og drive med hobby-virksomhet:) Med levende lys på bordet og radio`en på blir det tid for klipping av mønster. Har klippet opp noen bukser og noen kjoler som sikkert kommer hit på bloggen etter hvert.
Det har vært mye den siste uken så tiden har ikke strekt til. Mannen i huset er nok en helg borte på jobb, så da får jeg god tid til sying etter at 4åringen er lagt!
Har fått noen bestillinger som jeg holder på med nå, så jeg skal ikke kjede meg i helga:) :):)

Har har endel ideer som jeg vil prøve, som jeg håper at jeg skal få ned både på papiret før jeg glemmer de, og at de skal bli ferdig sydd. så her gjelder det å henge med.

Ha en stemningsfull høst-helg:)

ennah

Ingen kommentarer: