søndag 18. oktober 2009

effektivitet skaper kaos...

I kveld har jeg vært utrolig effektiv må jeg selv si. Med ett godt grunnarbeid i går kveld:)
Har laget 4 bukser, og de to kjolene ble ferdige i går kveld.

Mens jeg satt og hørte på radio og sydde i kveld fikk jeg plutselig høre en utrolig merkelig lyd. jaja tenkte jeg og fortsatte. Noe som jeg dok ikke skulle ha gjort... Plutselig stod det ERROR på skjermen på maskina... og undertråden satt BOM fast... Øggggg... Det er noe herk. hadde rett og slett ikke tid til sånnt tull i kveld!!!!!! Undertegnede kom med noen ###****###¤¤¤## før hun skjønnte hva som hadde kjedd. Da var det bare å åpne maskinen som selvfølgelig måtte rensese pga alt for mye sy-støv.... hehehe. Så skal si jeg har vært effektiv i kveld:P

Men nå er den oppe å går så i skrivende stund sitter jeg i full iver over å få løpe bort til maskinen igjen og gjøre ferdig de to kjolene som ligger og venter på meg. Så mer kommer her:):)
Men mulig jeg ikke rekke rog gjøre de helt ferdige før sent i morra kveld... ( møte etter jobb og fullt kaos..) Men LYSTEN TIL Å SY står det ikke på!!!
Jeg stor KOSER meg bak maskinen og skulle ønske jeg hadde en HEL dag for meg selv. Men den gang ei. Men uansett, det viktigste er at jeg koser meg i de små stundene jeg har ledig tid:P

Ellers Ha en strålende uke alle sammen:):)

Ennah

Ingen kommentarer: