lørdag 1. august 2009

Endelig hjemme igjen:)

Endelig hjemme i tr.heim igjen :)
Nå har jeg endelig tatt bilder av sommerens produksjon, og mere skal det nok bli:) det ble nesten bare kjoler i sommer. Men det kommer nok bukser etter hvert til gutter også: så følg med!!
Noe av dette kommer jeg nok til å legge ut for salg etter hvert.så ser du noe du liker så bare send meg en mail eller legg igjen en komentar:)

Forkled-kjolene som jeg har laget vokser med barnet. de kan brukes lenge både som kjole og som tunika:)

Har fått tak i endel retrostoff i sommer + vært på stoff og stil:) :):)
Så da er det vel bare å starte!!!
Det er bare det at ideene er så alt for mange og tiden så alt for liten.. men i en ende må man vel starte, så i morgen har jeg ting jeg skal få gjort og kanskje dukker det opp noe her på bloggen!

Ennah..

Ingen kommentarer: