mandag 29. juni 2009

Sy dilla...

Jeg har for tiden fått dilla på å sy. Har sydd litt før også, men så kom stoff og stil til tr.heim og jeg har handla stoff så det holder. Det er jo så mye fint å få kjøpt... Så nå er det bare å sette igang da:) Har igjen 4 dager til ferie også, så da blir det en skikkelig sy-sommer:)!!

Har akkurat sydd meg en kjole for aller første gang, ble veldig fornøyd med den:) Legger ut bilde av den senere. så i kveld har jeg holdt på med en bukse til lille gutt. men tiden rakk ikke helt til i dag så den ble ikke helt ferdig. Men det kommer en dag i morra også:) åsså har vi plutselig fått et lite problem her i tr.heim som vi ikke har hatt på lenge og det er VARMEN:) man blir jo litt lat i disse dager...

Kommer sikkert til å legge noe ut til salg når jeg har fått summet meg litt her;)

hadde vært fint med tilbakemeldigner på det jeg lager:)

ha en fin uke!

Ingen kommentarer: